Magazín Elita

Projekty, kauzy, pozvánky

NÁRODNÍ PARK ŠUMAVA MÁ SEDM NOUZOVÝCH NOCOVIŠŤ

NÁRODNÍ PARK ŠUMAVA MÁ SEDM NOUZOVÝCH NOCOVIŠŤ

Víte, že existují nouzová nocoviště pro turisty v Národním parku Šumava?  

VĚTŠINA ČECHŮ JE PRO OBNOVENÍ HRANIČNÍCH KONTROL

VĚTŠINA ČECHŮ JE PRO OBNOVENÍ HRANIČNÍCH KONTROL

Češi začínají mít obavy, že dochází k novodobému stěhování národů, emoce eskalují, je snadno zaznamenatelný nárůst negativního postoje domácí populace k nelegálním imigrantům.

LIMITOVANÁ EDICI KAPESNÍCH NOŽŮ ALOX 2015

LIMITOVANÁ EDICI KAPESNÍCH NOŽŮ ALOX 2015

Limitovanou edici kapesních nožů Alox 2015 charakterizuje ocelová modř a je zosobněna třemi nejpopulárnějšími modely Alox.

PODLE ČEHO BYSTE URČILI ČLOVĚKA ROKU?

PODLE ČEHO BYSTE URČILI ČLOVĚKA ROKU?

Označte podmínku, která by měla rozhodovat o zařazení do soutěže „Člověk roku Magazínu Elita“.

MUZEUM GASTRONOMIE SLAVÍ    3. NAROZENINY

MUZEUM GASTRONOMIE SLAVÍ 3. NAROZENINY

Muzeum gastronomie Praha, které mapuje historii vaření od pravěku až po současnost, slaví třetí narozeniny.

NÁRODNÍ VÝSTAVA HOSPODÁŘSKÝCH ZVÍŘAT V BRNĚ OTEVŘELA SVÉ BRÁNY

NÁRODNÍ VÝSTAVA HOSPODÁŘSKÝCH ZVÍŘAT V BRNĚ OTEVŘELA SVÉ BRÁNY

Na osm set zvířat bude koncem června ustájeno v areálu brněnského výstaviště. Ve čtvrtek 25. června byla zahájena Národní výstava hospodářských zvířat.

ALCATEL ONETOUCH WATCH TO JSOU CHYTRÉ HODINKY

ALCATEL ONETOUCH WATCH TO JSOU CHYTRÉ HODINKY

ALCATEL ONETOUCH uvedl na český trh chytré hodinky WATCH, které mají atraktivní design a příznivou cenu.

V PRAZE PROBĚHL SEMINÁŘ PROJEKTU PODPORUJÍCÍHO PEČUJÍCÍ OSOBY

V PRAZE PROBĚHL SEMINÁŘ PROJEKTU PODPORUJÍCÍHO PEČUJÍCÍ OSOBY

Ve čtvrtek 18. června se v Praze v rámci projektu „Pečuji a pracuji v Praze“, reg..č. CZ.2.17/2.1.00/37140 uskutečnil odborný seminář na téma „Jak se u nás žije pečujícím rodinám“.

BUSHMAN MĚNÍ STYL – PŘICHÁZÍ BUSHMAN CITY

BUSHMAN MĚNÍ STYL – PŘICHÁZÍ BUSHMAN CITY

Oblíbený výrobce outdoorového, expedičního a cestovatelského oblečení značka Bushman mění s letošním rokem svůj styl. Produkty značky budou pochopitelně i nadále zaměřeny na cestovatele, ale s novou kampaní Bushman City výrazně cílí i na městský styl a jednotlivé kousky jsou využitelné i pro běžné nošení.

PŘIJMOUT EURO ČI NEPŘIJMOUT EURO?

PŘIJMOUT EURO ČI NEPŘIJMOUT EURO?

Exkluzivní průzkum společnosti SANEP, 72,6% dotázaných, kteří představují reprezentativní vzorek domácí populace, by dnes hlasovala v případném všelidovém referendu, proti vstupu ČR do eurozóny a přijetí evropské měny euro.

Na vlně audioknih