Po letech zdravotních problémů, operací a osobních skandálů se Tiger Woods opět objevil na golfovém greenu – tentokrát jako hlavní tvář nového turnaje PGA Tour s názvem „Legacy Invitational“. Zatímco fanoušci jásají nad jeho návratem, odborníci i bývalí kolegové z branže zvedají obočí: je jeho comeback skutečně sportovní, nebo jde jen o dobře načasovaný marketing?
Podle interních zdrojů z prostředí PGA Tour měl Woodsův návrat podmínku – exkluzivní smlouvu s novým sponzorem, který zároveň investoval do televizních práv a merchandisingu. „Je to show, ne sport,“ uvedl anonymně jeden z bývalých hráčů. „Tiger je legenda, ale tohle působí jako pečlivě řízený restart značky, ne kariéry.“
Navíc se objevily spekulace o tom, že Woods během přípravného období trénoval jen minimálně a jeho fyzická kondice není na úrovni, kterou by turnaj vyžadoval. Přesto se stal hlavním tahákem celé akce – jeho jméno prodává vstupenky, přitahuje média a zajišťuje sledovanost.
Fanoušci jsou rozděleni. Jedni ho obdivují za odvahu vrátit se po tolika překážkách, druzí kritizují, že se z golfu stává komerční divadlo. Woods zatím mlčí – jeho tým vydal pouze stručné prohlášení: „Tiger se soustředí na hru. Vše ostatní je šum.“
Kauza tak dál rezonuje nejen mezi sportovními komentátory, ale i mezi fanoušky, kteří si kladou otázku: sledujeme návrat šampiona, nebo jen dobře režírovaný příběh?