V oblasti zdravého životního stylu patří waterdrop® mezi nejrychleji rostoucí evropské značky. Svými produkty a důrazem na udržitelnost si během několika let získala miliony zákazníků po celém světě a dnes působí ve více než 40 zemích. Pro doručování po Česku si vybrala Zásilkovnu a společně přinášejí týden dopravy zdarma pro objednávky z e shopu waterdrop®.
Zásilkovna navázala dlouhodobou spolupráci s jedním z nejrychleji rostoucích evropských lovebrandů – značkou waterdrop®, která mění způsob, jak lidé po celém světě přemýšlejí o pitném režimu. Společně navíc nyní spouštějí akci, v rámci které bude doručení objednávek od 200 korun z e-shopu waterdrop® prostřednictvím výdejních míst Zásilkovny po České republice zdarma. Akce platí od pondělí 28. července do neděle 3. srpna 2025.
Zákazníci si mohou během tohoto týdne objednat oblíbené Microdrink kostky, nerezové nebo skleněné lahve nebo filtrační karafy a zvolit doručení přes Zásilkovnu bez poplatku.
Příběh malé rozpustné kostky Microdrink
Myšlenka waterdrop® vznikla na jaře roku 2016 v hlavě Martina Donalda Murrayho během letu do Singapuru. Společně se svým bratrem Henrym a přítelem Christophem Hermannem tehdy proměnili jednoduchou vizi v realitu – a právě tak se zrodil Microdrink. Jde o malou kostku obsahující ovocné a rostlinné extrakty i vitamíny. Přidáním do vody vytváří nápoj bez cukru a bez konzervantů.
Značka waterdrop® už ušetřila téměř 30 milionů plastových lahví a snížila emise CO₂ až o 98 % ve srovnání s běžnými 500ml balenými nápoji. Nabízí také vlastní udržitelné lahve, termolahve, filtrační systémy a mobilní aplikaci pro sledování pitného režimu.
Udržitelný přístup obou značek není náhodou – waterdrop® i Zásilkovna dlouhodobě investují do řešení, která pomáhají šetřit planetu. Zásilkovna využívá vlastní síť Z-BOXů, které fungují na solární energii. Doručování přes Z BOXy snižuje emise CO₂ nejméně o 30 % oproti doručení domů a šetří až 50 % paliva na jednu zásilku díky efektivnějším trasám a menšímu počtu zastávek. Zároveň pomáhá snižovat dopravní zátěž a zácpy ve městech, protože zákazníci si zásilky vyzvednou ve chvíli, která jim nejlépe vyhovuje, a kurýr tak obslouží více lidí najednou.
Méně odpadu i emisí
Značka waterdrop® je mimořádně úspěšná a během několika let expandovala do více než 40 zemí světa. „Zásilkovnu a waterdrop® spojuje důraz na udržitelnost, chytrá řešení a zákaznický komfort. Spojením naší nízkoemisní sítě výdejních míst a Z-BOXů a inovativních produktů waterdrop® nabízíme nejen rychlé a pohodlné doručení, ale i reálný dopad na snížení plastového odpadu a emisí,“ říká Jakub Kováč, obchodní ředitel skupiny Packeta, kam patří i Zásilkovna.