Magazín Elita

Novou tváří Dermacolu je horolezkyně Klára Kolouchová

Novou tváří Dermacolu je horolezkyně Klára Kolouchová

Hvězdou nové kampaně kolagenové řady pěstících krémů Dermacol Collagen pro zralou pleť se stala Klára Kolouchová, první Češka, která zdolala tři nejvyšší hory světa. Vystoupila na Mount Everest, Kančendžengu a loni i legendární K2. Zasněžené vrcholky přitom dobývá se šarmem: na každou expedici vozí nejen krém s vysokým ochranným faktorem, ale má s sebou i rtěnku, tužku na oči a řasenku. „Kosmetika je pro mě esencí ženskosti a ráda zůstávám ženou i na horách,“ říká Kolouchová. „Letošní rok je pro mě zaslouženě odpočinkový. Uvědomuji si, jak je důležité dělat si pravidelně čas sama na sebe. A příští rok bych se ráda opět vrátila do hor,“ dodává obdivuhodná sportovkyně s krásnou ženskou energií.

„Jsem krémová,“ prozrazuje Klára Kolouchová, „krém pro výživu i ochranu je základem všeho – a v zimě snad ještě více než v létě. Lehké líčení si dopřávám i v základním táboře v Himalájích. A i na tréninku občas ráda vytáhnu tužku na oči, řasenku nebo rtěnku – obtáhnout si růží rty je můj malý ženský rituál... Mimo posilovnu nebo běžecký ovál chodím ráda hezky upravená a ve věku 40+ vnímám adekvátní líčení a péči o sebe sama jako samozřejmost.“

Účinky pečující kosmetiky s kolagenem si horolezkyně ověřila doslova „na vlastní kůži“. „Ze zmíněné kolagenové řady používám denní i noční krém, vyhovuje mi jejich textura, dobře se vstřebávají a pleť pěkně vyživí. Kolagenu nám s věkem bohužel ubývá a je potřeba ho doplňovat, to je zkrátka fakt. Nejvíc mě baví intenzivní kolagenové sérum – má totiž úžasně praktické balení! V každé kabelce mám teď jednu tubičku, kterou používám jako rychlou pomoc během dne. Krásně vypíná a vyhlazuje pleť. A dlouhotrvající, 16ti hodinová rtěnka je úplný zázrak. Neotíratelnou rtěnku už asi neodložím, stejně jako krémy s vysokým ochranným faktorem. V horách se bez nich neobejdu, se stoupající nadmořskou výškou je slunce čím dál silnější a pleť pak hodně trpí. Sluneční řada Dermacol tak není zdaleka jen na léto“, upozorňuje sportovkyně.

Skutečná žena s příběhem jako inspirace pro druhé

„Klára je především krásná žena: kromě nádherného zevnějšku je překrásná i uvnitř. Její příběh může být příběhem každé z nás. Své sny si plní tím, že zdolává osmitisícovky. Má silnou vůli, je cílevědomá, má smysl pro řád, ale je to pořád jemná a citlivá žena,“ uvádí Věra Komárová, ředitelka strategie společnosti Dermacol. A doplňuje, že Klára Kolouchová byla vlastně chodící reklamou na Dermacol ještě předtím, než ji objevili. „Vyrážet na expedice mimo jiné s nepostradatelným krémem a oblíbenou rtěnkou je pro značku Dermacol dokonalou vizitkou. Pro krémy, které pečují o naši pleť, chrání ji a vyhlazují nám vrásky, je důležité, aby jejich představitelka byla reálná žena s neobyčejným příběhem. Dermacol je česká značka a vybíráme si silné české ženy, které se pro nás mohou stát vzorem,“ zdůrazňuje Komárová. 

Příprava na příští výpravu?

I nová reklama na kolagenovou řadu krému zachycuje život horolezkyně Kláry Kolouchové jako ženy, která kromě svého náročného sportu podobně jako mnoho jiných aktivních matek současně zvládá i péči o rodinu. „Jediným pevným bodem, na který se teď můžu spolehnout, je má rodina. Do ní investuji svoji energii a čas. Doma mám dva školáky. Všichni zažíváme nesnadné období, a tak se jim snažím tento čas navzdory „divné“ době maximálně usnadnit. Zároveň si zas a znovu uvědomuji, jak moc je důležité dělat si pravidelně čas sama na sebe – v osobní i pracovní rovině. A pravidelně se hýbat, protože při sportu přicházejí ty nejlepší nápady. Každý den běhám, jezdím na kole nebo se trochu potrápím v naší domácí posilovně. Jedu teď v takovém udržovacím módu. Je to klid před bouří. Až se situace celosvětově zklidní, chci být připravená a už teď se těším na nové výzvy,“ uzavírá Klára Kolouchová.

www.dermacol.cz

Fotogalerie
13387 13388 13389

Další články z rubriky

Češi preferují bílou barvu a malují svépomocí jednou za 5 let

Češi preferují bílou barvu a malují svépomocí jednou za 5 let

PUMA vstupuje do hry se Squid Game: fenomén Netflixu teď i ve vašem šatníku

PUMA vstupuje do hry se Squid Game: fenomén Netflixu teď i ve vašem šatníku

 

PURE fest otevřel vánoční pop-up ve Westfield Chodov: Objevte jedinečné české značky a udržitelné tvůrce

PURE fest otevřel vánoční pop-up ve Westfield Chodov: Objevte jedinečné české značky a udržitelné tvůrce

Tipů na vánoční dárky není nikdy dost

Tipů na vánoční dárky není nikdy dost

Vánoce s vůní radosti: Dárky, které potěší i překvapí

Vánoce s vůní radosti: Dárky, které potěší i překvapí

Levandulové údolí