Magazín Elita

Kipling opět nezklamal. Nová kolekce inspirované energickou hudbou opravdu zaujme!

Kipling opět nezklamal. Nová kolekce inspirované energickou hudbou opravdu zaujme!

Nejnovější kolekce Kipling Vás nezklame! Pro letošní podzim a zimu se nese ve znamení hudby! Belgická značka čerpá hudební energii, jež pro lidi představuje především inspiraci a svobodu. Spolupráce s vybranými hudebníky začínajícími svou kariéru v New Yorku umožnila vznik zbrusu nových tašek, batohů a dalších doplňků, s nimiž budete žít i ve městě v dokonalé harmonii.

Designový tým Kipling se „ponořil“ do šatníku kultovních hudebníků a vytáhl barevnou paletu sálající životem. Na novou kolekci, jež bude v obchodech k dispozici již od srpna, měla velký vliv také inspirace ze světa postmoderního umění a interiérů, která dala za vznik neobyčejným motivům a vzorům.

Nová kolekce zahrnuje čtyři odlišné řady: Edgeland představuje křižovatku městského a venkovského stylu, PAKA umožňuje ženám stát se hlavními hrdinkami svého vlastního příběhu, BOOST IT je linií pro novou generaci a HOLIDAY zahrnuje tašky v retro glam stylu vytvořené speciálně pro letošní podzimní a zimní sezónu. Všechny řady zachycují živou sílu hudby i základní principy designu značky Kipling, jenž odlehčí váš krok a oživí životní styl jedinečnou energií.

Pro více informací:www.kipling.cz

Zdroj: LK

Fotogalerie
10734 10735 10736 10737 10738 10739 10740 10741 10742 10743 10744 10745 10746 10747

Další články z rubriky

Probuďte skleník ze zimního spánku. Nezapomeňte na nový nátěr

Probuďte skleník ze zimního spánku. Nezapomeňte na nový nátěr

Ovečkárna sází na recyklovanou vlnu

Ovečkárna sází na recyklovanou vlnu

Písecký víkend módy a designu představuje nabitý program i kampaň na Hithitu

Písecký víkend módy a designu představuje nabitý program i kampaň na Hithitu

Limitovaná edice PRIM ART – umělecké dílo na zápěstí

Limitovaná edice PRIM ART – umělecké dílo na zápěstí

Přidejte se k revoluci v praní. EcoHaus spustil kampaň na HitHitu

Přidejte se k revoluci v praní. EcoHaus spustil kampaň na HitHitu

Na vlně audioknih