Magazín Elita

DOTEKY JARA - TREND, KTERÝ ROZHODNĚ ZKRÁŠLÍ VÁŠ DOMOV

DOTEKY JARA - TREND, KTERÝ ROZHODNĚ ZKRÁŠLÍ VÁŠ DOMOV

Jaro je pro mnoho lidí nejoblíbenější roční období. Příroda se probouzí, kvetou stromy, květiny, ptáci zpívají, celá příroda se zahaluje do krásně zelené barvy a všechno voní. S probouzením přírody se i v nás probouzí vnitřní síla s něčím novým začít, tvořit a aktivně se projevovat. Jarní čas inspiroval i floristky v květinovém studiu AMMI, a tak vznikl nový trend Doteky jara, který zkrášlí váš interiér či exteriér. 

Trend Doteky jara se skládá z větviček kočiček, vajíček a věnečků z kočiček, modřenců, cibulek, peříček, sněženek a konvalinek. Společně tvoří kompozici, která pohladí a evokuje první působení jarní přírody na naše smysly. Kočičky jsou tradičním symbolem jara a Velikonoc, protože jsou velmi spjaty s křesťanstvím. Sněženky jsou první poslové jara. Sněženky nás naplňují něžností a laskavostí. Konvalinky jsou jemné a hravé, mají pronikavou vůni a ve správném poměru jsou léčivé. Květy bílé barvy symbolizují čistotu, nevinnost, eleganci, ale také hravost. Modřenec svým zbarvením udělá radost každému, kdo na něj pohlédne. Modrá barva uklidňuje a při pohledu na modré koberce v parcích se nejedna mysl zasní. Peříčka v našem trendu přináší lehkost jarních dní, kdy se právě příroda projevuje svou hravostí a všechno krásně pučí a kvete. 

S celým jarním trendem se můžete seznámit na facebooku (http://facebook.com/studioammi)  nebo stránkách květinového studia AMMI (http://ammi.cz). Nebo si zavolejte přímo do AMMI na telefon +420 739 887 166, kde vám šikovné floristky vždy rády poradí.

Celý tým studia AMMI se na vás těší na Nejedlého 373/1 v Brně. 

Fotogalerie
7707 7708 7709 7710 7711 7712 7713

Další články z rubriky

Trápí vás vidění na blízko a délka rukou již nestačí?

Trápí vás vidění na blízko a délka rukou již nestačí?

Česká společnost spustila první online polikliniku hrazenou pojišťovnou v Evropě

Česká společnost spustila první online polikliniku hrazenou pojišťovnou v Evropě

Zdravě žít chtějí všichni, daří se to však jen polovině Evropanů a třetině Čechů

Zdravě žít chtějí všichni, daří se to však jen polovině Evropanů a třetině Čechů

Co ne/víme o modrém světle: Mýty, fakta a překvapení

Co ne/víme o modrém světle: Mýty, fakta a překvapení

Produkty značky Made for Moms získaly prestižní ocenění

Produkty značky Made for Moms získaly prestižní ocenění

Empowering women mentoring