V kinech se vám představí nová generace „bavičů“, kteří nepotřebují televizní studia, stačí jim pokojíčky v bytech rodičů, ulice či malá kancelář, kde točí videa pro své fanoušky. Nejsledovanější, první celovečerní film o fenoménu youtuberství, životního stylu možná i vašich dětí, míří do českých kin. Film bude premiérově vypuštěn 14. září 2017. Roadshow Nejsledovanější projede napříč Českou republikou.
Roadshow – zastávky
- 8. 9. Praha, OC Černý most, 17:00 - autogramiáda v prostorách OC, 19:00 první projekce
- 9. 9. Brno, Lucerna, 10:00 - autogramiáda v kině, 11:15 první projekce
- 9. 9. Ostrava, OC Futurum, 16:15 - autogramiáda v OC, 18:20 první projekce
- 10. 9. Pardubice, OC Grand, 10:00 autogramiáda v OC, 12:00 první projekce
- 10. 9. Plzeň, Olympia, 16:45 autogramiáda v OC, 18:50 první projekce
Rodiče nerozumí, někteří opovrhují, přesto několik agentur a firem pochopilo a nabízejí youtuberům lukrativní smlouvy. Ti tak dnes často vydělávají víc, než jejich rodiče, a za propagaci nějakého výrobku inkasují třeba i statisíce. Film Nejsledovanější představí ty nejúspěšnější z nich, odhalí, co vlastně za vším je, i jak sami youtubeři s pseudonymy Kovy, Pedro, Shopaholic Nicol, Gabrielle Hecl a A Cup of Style vnímají tento fenomén.
Režisér Jiří Sádek, kterého měli diváci možnost poznat už jako režiséra filmu Polednice, s nimi rok „žil“, chodil s kamerou do bytů youtuberů, mluvil s jejich rodinami, zaznamenal jejich životy ve chvílích, kdy byla jejich vlastní kamera vypnutá. „Doufám, že film ukáže ucelený pohled na svět youtubu, na to, co znamená být youtuber. Našim fanouškům může ukázat, že to není jen pozlátko, a lidem, kteří to odsuzují, zase to, že je to úplně o něčem jiném, než si myslí,“ vysvětlila Shopaholic Nicol alias Nikola Čechová, která se natáčení vlogů začala věnovat po vysoké škole. Dnes má na svých kanálech na youtube, facebooku a instagramu dohromady přes milion fanoušků, kteří sledují její každodenní život.
Stále častěji jsou youtubeři zváni na nejrůznější diskuze, rozhovory a do pořadů, kde o svém životním stylu diskutují, a tak se nejen o filmu mohli v průběhu prázdnin dozvědět víc například návštěvníci Letní filmové školy v Uherském Hradišti, fanoušci na festivalu Colours of Ostrava nebo na slovenském festivalu Pohoda.
Projekt Nejsledovanější poprvé přenáší hvězdy mobilních displejů na plátna kin. Sami tvůrci jsou zvědaví, jestli fanoušci chtějí vidět své idoly i jinak. Jestli jejich rodiče zajímá, koho vlastně děti sledují, kdo jim utváří životní názor. Do kin film dorazí 14. září. Ještě předtím jej však v exkluzivně v předpremiéře mohou za účasti všech youtuberů a tvůrců filmu vidět i skalní fanoušci v několika městech po České republice!
Hvězdy české YouTube scény totiž vyrazí ještě před samotnou premiérou do kin v Praze, Brně, Ostravě, Pardubicích a Plzni, kde mohou diváci získat kromě filmu i podpis či fotku Shopaholic Nicol, Pedra, Kovyho, Gabrielle Hecl nebo sester z A Cup of Style. K dispozici bude také „Nejsledovanější merch“ - náramky, hrnky, trička, placky, plakát filmu nebo třeba vak s logem filmu.
V jedenácti kinech po celé republice jsou umístěny speciální stojky, které mají výřez na obličej. Fanoušci se u stojky mohou vyfotit, nasdílet fotku na svém Instagramu, označit ji hastagem @nejsledovanejsi a pět nejoriginálnějších příspěvků vyhraje.
Stojky jsou umístěny v:
- Cinestar Praha – Černý most
- Cinestar Praha – Anděl
- Cinema City Praha – Flora
- Lucerna Brno
- Cinestar Hradec Králové
- Cinestar České Budějovice
- Cinestar Liberec
- Cinestar Plzeň
- Cinestar Ostrava
- Cinestar Pardubice
- Premiere Cinemas Olomouc
Více k soutěži na www.ahojvkine.cz/soutez
Více na:
www.youtube.com/nejsledovanejsi
www.facebook.com/nejsledovanejsi
www.instagram.com/nejsledovanejsi