Magazín Elita

OČEKÁVANÝ FILM O YOUTUBERECH

OČEKÁVANÝ FILM O YOUTUBERECH

Pohled do zákulisí youtuberů, fenoménu dnešní doby nabídne film NEJSLEDOVANĚJŠÍ, jehož autoři hlásí, že je dotočeno. Do kin bude uveden v září 2017. Na brněnském Utuberingu – setkání nejznámějších youtuberů s jejich fanoušky – padla poslední klapka celovečerního filmu NEJSLEDOVANĚJŠÍ, který po dobu jednoho roku sledoval šestici předních českých youtuberů – Kovyho, Pedra, Shopaholic Nicol, Gabrielle Hecl a sesterskou dvojici A Cup of Style.

Režisér Jiří Sádek a producent Jindřich Trčka takto symbolicky ukončili natáčení na hlavním pódiu akce před tisícem diváků, kteří se zároveň stali kameramany a prostřednictvím svých mobilů závěrečnou scénu filmu zaznamenali. Z videí diváků bude sestříhána finální scéna, která se tak stala doslova „nejsledovanější“. Poprvé v českém filmu se sami diváci stali spoluautory filmu určeného pro kina.

„Prožili jsme několik desítek natáčecích dní během jednoho roku s youtubery, a zároveň mnozí z těch, kteří stáli pod pódiem a natočili poslední klapku, byli zase ten rok s námi – dívali se na náš filmový youtube kanál, sledovali nás na instagramu a facebooku.  Ten film je i jejich, takže dávalo smysl, aby se na něm podíleli,“ vysvětlil režisér Jiří Sádek, který stojí režií například i filmu Polednice.

„Musím se přiznat, že mi všechno došlo až o den později, když jsem na instagramu koukal na jedno z mnoha videí od fanoušků. Po celém roce najednou stojíme na pódiu, ukláníme se a všechno končí. Nebo spíše začíná… Jsem si jistý, že se zrodí unikátní dokument o unikátním fenoménu. Snad ho pohled do našich životů pomůže lidem lépe pochopit,“ řekl Kovy alias dvacetiletý student Karel Kovář, jehož videa sleduje jen na instagramu přes 300 tisíc fanoušků.

Během roku štáb s youtubery navštívil dva kontinenty a čtyři země. Natočil stovky hodin materiálu nejen s hlavními protagonisty, ale i s jejich rodinami, přáteli a fanoušky. Diváci se tak mohou těšit na unikátní záběry ze zákulisí této scény tak, jak ji ještě nikdo neukázal.

„Jsem sama zvědavá, jaké pocity ve mně film vyvolá. Zachytil jeden z mých nejtěžších a taky nezlomovějších roků. Možná je ale dobře, že i diváci uvidí, že náš život není pořád jenom růžový, protože s nimi skrz sociální sítě sdílíme převážně ty krásné a veselé momenty,“ vysvětlila Nikola Čechová známá jako Shopaholic Nicol, kterou na instagramu sleduje přes půl milionu fanoušků.

Projekt Nejsledovanější tak poprvé přenáší hvězdy mobilních displejů na plátna kin. Jestli se tvůrcům podaří dostat děti a teenagery, kteří své idoly sledují doma nebo ve škole, taky do kinosálů, se dozvíme už 14. září. Distributorem filmu je Bontonfilm.

Více na:

www.youtube.com/nejsledovanejsi

www.facebook.com/nejsledovanejsi

Fotogalerie
6775 6776

Další články z rubriky

Na Rakovnicku našli další poklad, tentokrát v podobě zlatých keltských mincí

Na Rakovnicku našli další poklad, tentokrát v podobě zlatých keltských mincí

Motýlí dům Papilonia přinesla do  centra Liberce kousek exotiky

Motýlí dům Papilonia přinesla do centra Liberce kousek exotiky

Festival Pop Messe přidává legendy Leftfield, Warhaus, Františka Skálu i virtuální hvězdu Nivva

Festival Pop Messe přidává legendy Leftfield, Warhaus, Františka Skálu i virtuální hvězdu Nivva

Kroměříž vzdá hold Miloši Formanovi a oscarovému snímku Amadeus sérií open-air představení

Kroměříž vzdá hold Miloši Formanovi a oscarovému snímku Amadeus sérií open-air představení

Zaposlouchejte se do audioknižních novinek, které vám zlepší náladu a rozšíří obzory

Zaposlouchejte se do audioknižních novinek, které vám zlepší náladu a rozšíří obzory

Na vlně audioknih