Magazín Elita

SCREENET JE SPOLEČNOST, KTEROU UTVÁŘÍ ŽIVOTNÍ TEMPO OPRACOVANÉ LIDSKÝM FAKTOREM

SCREENET JE SPOLEČNOST, KTEROU UTVÁŘÍ ŽIVOTNÍ TEMPO OPRACOVANÉ LIDSKÝM FAKTOREM

SCREENET je moderní organizace, která pracuje s trendy rychlého životního tempa, což přináší i přizpůsobování služeb.  Ty se však sami o sobě nezmění, ty musí změnit „vizionář“ společnosti, který může být na počátku nepochopen, musí být trpělivý a přibližovat se a přizpůsobovat mentalitě těch, kterým jsou služby určeny.

SCREENET tvoří propojenou a centrálně řízenou síť vlastních velkoplošných venkovních LED obrazovek o velikostech od 20 do 56 m2. Obrazovky jsou umístěny v místech, kde je zaznamenána vysoká koncentrace osob, což jsou především nákupní centra. Přináší jednoduchost a variabilitu komerčního a zpravodajského sdělení a má ambice se stát dominantním komunikačním nástrojem. Za tímto projektem a samotnou filosofií SCREENETu stojí Mgr. Sergey Knizhin, kterého jsme krátce vyzpovídali.

 

Obrazovka v Liberci a v Praze na Černém Mostě

Již Vaše jméno napovídá, že jistě Váš původ není zdejší. Prozradíte nám Váš původ?

O mém příjmení a původu kolují legendy, ale nikdo přesně neví, kde se vzalo. Záznamy o naší rodině v Rusku jsou zničené. Takže mám jen útržkovité informace. Jedna z nejstarších příbuzných, o níž se mluví, byla moje praprababička, která se jmenovala Etingová. Jméno měla údajně podle německého města Eting. Takže se dohadujeme, že mohla být Němka. Dále jsme zjistili, že v roce 1917 se část mé rodiny odstěhovala na západ, bratranec odjel do Ameriky a ta druhá část zůstala na Sibiři. Tam jsem se narodil i já. Moje rodina byla za komunismu v opozici, nikdo nesměl vycestovat ze země, dědeček byl poslán na Sibiř a za Stalinových represí ho někdo udal a byl zabit.

Jak vnímáte českou podnikatelskou mentalitu.

V Rusku chce klient zkoušet nové věci a má k tomu podmínky, je to tam dravější, to ano, ale zase když je člověk schopný, tak se dokáže vypracovat. Podnikatelé se tam snaží vyhledávat nové podmínky, příležitosti. Moto v Rusku je „chci zkoušet nové věci“. Tady jste mnohem více konzervativní. Když přicházím za klienty, tak často slyším větu – „nemáme s tím žádné zkušenosti“. Narážím na to velmi často. Ale pokud ty zkušenosti neuděláte, tak ani nezjistíte, co byste mohli získat. Například v Rakousku jsou v reklamě mnohem lepší podmínky, existují gigantické sítě, s nimiž se dá slušně obchodovat.                                             

Tak asi lidé u nás mají raději jistoty…

To ano, podnikání v Čechách je klidnější, pohodlnější, s více jistotami. Je to ale také o povaze. To v Rusku se musí každý o svoji pozici na trhu více rvát. Tam má slovo konkurence skutečný význam. Když tady někdo použije slovo konkurence, tak se často jen pousměji, neboť nikdy nezažil, jak funguje skutečná konkurence.

Text, foto: Lenka Žáčková

Fotogalerie
2679 2680

Další články z rubriky

Václav Berka, legendární sládek, byl uveden do Síně slávy českého pivovarství

Václav Berka, legendární sládek, byl uveden do Síně slávy českého pivovarství

Na sítích mi přejí smrt a znásilnění pravidelně, teď je toho víc, říká známá advokátka Lucie Hrdá

Na sítích mi přejí smrt a znásilnění pravidelně, teď je toho víc, říká známá advokátka Lucie Hrdá

Silvie Kořistková: Jsem vodnář, potřebuji tvořit a zkoušet nové věci, techniky a nová témata

Silvie Kořistková: Jsem vodnář, potřebuji tvořit a zkoušet nové věci, techniky a nová témata

Muzikant a básník všedního dne Karel Markytán má nové album a pokřtí jej ve Zlíně

Muzikant a básník všedního dne Karel Markytán má nové album a pokřtí jej ve Zlíně

Nikdy nesázím na jednu kartu a baví mě spousta věcí, říká Jiří Přibyl

Nikdy nesázím na jednu kartu a baví mě spousta věcí, říká Jiří Přibyl