Magazín Elita

FACEBOOK MÁ SOUHLAS VĚTŠINY UŽIVATELŮ POUŽÍVAT JEJICH FOTOGRAFIE V REKLAMÁCH

Od  1.4. 2011 může "Facebook" používat fotografie z jednotlivých profilů v reklamách. Tento krok je legalizovaný souhlasem uživatele, který téměř každý udělil provozovateli při vytváření vlastního účtu.

Souhlas můžete odebrat, projdete-li následujícím procesem:

1)    Jdi na svůj účet

2)    Vejdi do nastavení účtu

3)    Klikni na záložku Reklamy na Facebooku

4)    Vyber "nikdo" v rolovacím menu

5)    Ulož změny

6)    Zkopíruj text do "statutu"

Máte-li však Facebook nastavený tak, aby informace, které na svůj profil umisťujete,  byly takto cíleně  šířeny dále, tuto zprávu ignorujte.

Doplňující informace

Jednotliví uživatelé mají možnost přidat na Facebook svůj internetový obchod. Funkčnost a také správa eshopu je plně srovnatelná s aktuálními internetovými obchody. Do eshopu na Facebooku lze snadno naimportovat produkty ze stávajících klasických eshopů provozovaných mimo Facebook. Jeho používání je v základní verzi zdarma - vše bez funkčních omezení. Více se dozvíte na stránkách: http://www.click4webstore.com

-lz-


Další články z rubriky

ManpowerGroup: 91 % společností nemá potřebné talenty, které by jim pomohly naplnit udržitelné cíle

ManpowerGroup: 91 % společností nemá potřebné talenty, které by jim pomohly naplnit udržitelné cíle

Komiksová tramvaj v ulicích Prahy: Zážitek a výzva k zamyšlení

Komiksová tramvaj v ulicích Prahy: Zážitek a výzva k zamyšlení

Velká mediální novela vstoupí v platnost 1. května. Co to znamená pro diváky České televize?

 

Hudební projekt Omnion skladatele, multiinstrumentalisty a pedagoga HAMU Tomáše Reindla

Hudební projekt Omnion skladatele, multiinstrumentalisty a pedagoga HAMU Tomáše Reindla

PUMA představuje závodní super botu, která vznikla ve spolupráci s vědci

PUMA představuje závodní super botu, která vznikla ve spolupráci s vědci

PURE fest

Písecký víkend módy a designu