Společnost Benefit Plus, český lídr v oblasti zaměstnaneckých benefitů a digitálních stravenek, přichází s novým odborným portálem Benefit pro HR. Platforma se zaměřuje na odborný obsah pro HR specialisty, který pomůže řešit každodenní i dlouhodobé HR výzvy.
Vedle digitálních stravenek a benefitního systému, který dnes využívá více než 300 tisíc lidí, rozvíjí jediná původně česká společnost z odvětví zaměstnaneckých benefitů Benefit Plus také odborný obsah pro HR profesionály. Benefit Plus se dlouhodobě věnuje péči o HR komunitu, pořádá specializované HR eventy a soustředí se na péči o zaměstnance svých klientů, pro které také tvoří několik obsahových platforem. Dalším krokem tak bylo přinést vlastní expertní obsahovou platformu a otevřít ji celé HR komunitě a každému, kdo má o odborný obsah zájem.
Platforma se kompletně proměňuje, ale obsahem navazuje na to nejlepší z předchůdce HeRe for HR. Zachová pravidelný informační newsletter s tisíci odběrateli, zaměří se zejména na téma péče o zaměstnance, pokračovat bude oblíbený přehled HR akcí i praktické materiály ke stažení. Přibude nový video podcast s inspirativními lidmi z HR i mimo něj, který bude k poslechu a zhlédnutí na YouTube i Spotify. V centru pozornosti zůstává zdraví a wellbeing zaměstnanců, legislativa a firemní kultura.
„Od začátku jsme chtěli, aby HR specialisté měli k dispozici zdroj informací, který je praktický, jde do hloubky a není jen dalším firemním blogem ani reklamním nebo PR prostorem. Nový formát podtrhuje naši dlouhodobou vizi – podporovat firmy v péči o zaměstnance a sledovat nové trendy,“ vysvětluje krok Ondřej Tyl, CEO Benefit Plus.
Na vedení obsahu se nově podílí Aneta Cibulková, Head of social media and content v Benefit Plus, která změnu vnímá jako příležitost posunout obsah na vyšší úroveň: „Here for HR se vrací domů. Pod novým názvem se více zaměří na péči o zaměstnance – zdraví, wellbeing a další témata. Velkou prioritou je pro nás kvalita obsahu, expertní pohled na věc a hodnota pro samotné HR speciality. Jdeme do hloubky, přinášíme praktické tipy, jsme ve spojení s konkrétními specialisty a ve zdrojích se díváme i do zahraničí. Podcast je novým typem obsahu, který jde s trendy a přináší novou formu do obsahových platforem Benefitu Plus.“
„Nový název pro nás není jen symbolem kontinuity a garancí kvality značky Benefit, ale především závazkem. Svět HR čelí obrovským změnám a my mu chceme být partnerem, na kterého je spoleh a který přináší praktický a srozumitelný obsah, jež může reálně pomoci,“ doplňuje ji Adam Homola, který pokračuje na pozici šéfredaktora, a dále uvádí: „Ze své pozice se snažím přibližovat komplexní témata pestrému publiku způsobem, kdy výsledek bude především užitečný a s potenciálem přispět k posunu HR moderním směrem."
„Chceme vytvářet užitečný obsah a stát se portálem číslo jedna, na který se lidé z HR komunity podívají, když hledají nové informace, řešení konkrétního problému nebo inspiraci,” shrnuje ambice online magazínu Benefit pro HR Ondřej Tyl, CEO Benefit Plus.