Česká šperkařská značka Klenoty Aurum letos slaví 70 let na trhu. Z původních čtyř prodejen se postupně vypracovala v největší síť klenotnictví v České republice. Dnes je symbolem elegance, kvality a propojení světa šperků s módou i společenskou odpovědností.
Výročí plné emocí
Oslava jubilejního výročí proběhla v pražském hotelu Andaz. Mezi hosty nechyběl majitel značky Rony Lori s rodinou, herečka Hana Vagnerová – současná ambasadorka Klenoty Aurum, moderátorka Daniela Brzobohatá, návrhář Boris Kráľ, modelka a filantropka Kateřina Sokolová, zpěvačka Elizabeth Kopecká, kavárník Richard Hrádek či ředitel MBPFW Lukáš Loskot. Významnou roli sehráli i zaměstnanci společnosti, kterým Rony Lori osobně poděkoval za jejich práci a loajalitu.
„Už téměř 30 let mám tu čest vést značku Klenoty Aurum. Je to pro mě víc než práce – je to srdcová záležitost. Jsem hrdý na to, co jsme společně vybudovali, a věřím, že nás čekají další krásná léta,“ uvedl Rony Lori.
Šperk jako symbol pomoci
Klenoty Aurum si váží důvěry svých zákazníků a rozhodla se ji vracet zpět. Letos značka spustila svou první charitativní iniciativu, spolupráci s Nadačním fondem AutTalk. Výsledkem je limitovaná edice náramků s motivem srdce na modré šňůrce, jejichž design vytvořila autistická dívka Dodo. Výtěžek z prodeje putuje na podporu rodin s dětmi s poruchou autistického spektra.
„Téma autismu je pro naši rodinu osobní. Díky náramku od Klenoty Aurum může každý jednoduše vyjádřit podporu rodinám, které denně čelí náročné péči o děti s autismem,“ říká Kateřina Sokolová, spoluzakladatelka AutTalk.
„Věříme, že šperk může být nejen ozdobou, ale i symbolem solidarity. Podpora rodin s autismem není ojedinělý krok, podobným projektům se chceme věnovat i v budoucnu,“ dodává Hanny Lori, ředitelka marketingu.
Osobnosti, které tvoří příběh značky
Šperky Klenoty Aurum jsou součástí životních milníků i každodenních příběhů. Značka spolupracovala s osobnostmi jako Jaromír Jágr, Dara Rolins, Simona Krainová, Zuzana Stráská či Gabriela Soukalová. V kampani „Klenoty s láskou už 65 let“ se tvářemi staly samotné zaměstnankyně – ženy, které reprezentují tradici, kvalitu a lidskost značky.
Současnou ambasadorkou je herečka Hana Vagnerová, která propojuje klasickou eleganci s moderním stylem.
Móda a šperky ruku v ruce
Klenoty Aurum dlouhodobě podporují českou módní scénu. Jsou partnery Mercedes-Benz Prague Fashion Week, modelingové soutěže Elite Model Look a spolupracují s návrhářem Borisem Kráľem. Šperky značky se tak stávají součástí módních přehlídek i osobního stylu.
Tradice, kvalita, péče
Od 50. let se Klenoty Aurum věnují prodeji šperků a hodinek, které spojují precizní řemeslo s významnými životními okamžiky. Nabízí šperky z nerezové oceli, stříbra a zlata, stejně jako hodinky od světových značek – Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Hugo Boss, Lacoste a dalších. Každý šperk je opatřen puncem, šperky s drahými kameny mají certifikát pravosti. Jako poděkování za důvěru značka nabízí po dvou letech profesionální kontrolu a čištění zdarma.
Fotogalerie



