Snímek se tak stal letos třetím nejlepším v tržbách za první víkend (1. Minecraft, 2. Vyšehrad Dvje) a čtvrtým nejlepším v počtu diváků (1. Minecraft, 2. Vyšehrad Dvje, 3. Lilo&Stitch).
Do multikin na tento snímek chodí přes 70 % diváků, nejvíc jich zatím přišlo do Cinema City Chodov (téměř 5 500). Silná jsou ale také letní kina, v Boskovicích film vidělo téměř 1 500 diváků v rámci jedné projekce, což byl podle slov pořadatelů na tomto místě rekord.
Už po týdnu je tak Džob 4. nejnavštěvovanějším českým filmem za rok 2025 (1. Vyšehrad, 2. Na plech, 3. Moře na dvoře), dost pravděpodobně se ale vyšplhá „na bednu".
Džob tak během prvních dnů zaznamenal mimořádný úspěch a potvrdil, že o originální tvorbu a pokračování "kultovních" snímků je stále velký zájem. A také to, že osobitý styl "rejži Vorla" láká jak generaci, který na Gymlu a Vejšce vyrostla (dohromady 700 000 diváků v kinech a více než 15 000 000 zhlédnutí na Youtube, kam filmy režisér umístil zcela zdarma a v plné kvalitě), tak generaci Z, z nichž mnozí v době premiéry Gymplu ještě ani nebyli na světě.