Magazín Elita

Tradiční česká značka MORA se spojila s michelinským šéfkuchařem Radkem Kašpárkem

Tradiční česká značka MORA se spojila s michelinským šéfkuchařem Radkem Kašpárkem

Ikonická značka spotřebičů MORA má nového hvězdného ambasadora. Zahájila spolupráci s legendou na poli české gastronomie, michelinským šéfkuchařem Radkem Kašpárkem. Radek Kašpárek se stává tváří komunikační kampaně, která začíná už nyní v létě a bude se dál rozvíjet i v příštím jubilejním roce, na nějž připadne 200 let od zrodu značky.

„Spojení s Radkem Kašpárkem jako respektovaným profesionálem, navíc s výjimečným vztahem k české gastronomii na té nejvyšší, inovativní úrovni, je pro nás symbolické. Ukazuje, že tradice je důležitým výchozím bodem pro to, jak dělat věci nově a jít hrdě s dobou. Tak jako to dělá i značka MORA,“ říká Regina Netolická, ředitelka komunikace MORA CZ a SK.

Tradiční česká značka MORA se může pyšnit tím, že je již po mnoho generací součástí tuzemských rodin a stále jde s dobou. I po téměř dvou stoletích od svého zrodu je domovem technicky pokročilých a úsporných spotřebičů, které přinášejí pohodu do domovů rodin.

Je nezpochybnitelnou dlouhodobou jedničkou na trhu pokročilých sporáků, kde udává směr celé kategorii. Má navíc i stále významnější postavení v kategorii technicky špičkových vestavných i volně stojících spotřebičů do kuchyně.

„Společná kampaň „Buďte šéfkuchařem rodinných receptů“ vysílá jasné poselství naší cílové skupině, která ráda vaří a inspiruje se recepty: se spotřebiči MORA zvládnete i složitější kulinářské kreace jako profesionál,“ doplňuje Anna Vrbovcová, brand manažerka MORA CZ/SK.

Radek Kašpárek je na poli české gastronomie legendou. Působil jako jeden z porotců v oblíbené kulinářské show MasterChef Česko, vařil a soutěžil v pořadu Souboj na talíři, který představoval zajímavé gastropodniky napříč Českem. Před tím měl vlastní kulinářskou show Kašpárku, vař! a Co bude dnes k večeři?. V roce 2014 se stal šéfkuchařem a zároveň jedním z majitelů restaurace Field. O rok později restaurace získala michelinskou hvězdu, kterou dokázala pětkrát obhájit. Na sklonku roku 2023 založil Radek Kašpárek v srdci Prahy zážitkovou restauraci 420, kde vytváří originální pokrmy inspirované českou kuchyní a vlastními vzpomínkami.

„Spojení se značkou MORA mě těší. Tuto tradiční českou značku mám rád a věřím, že s jejími spotřebiči jde s přehledem zvládnout profesionální příprava moderního menu v pohodlí domova. Těší mě i to, že má původ na Moravě,“ glosuje Radek Kašpárek.

Společná kampaň startuje v červenci a bude probíhat v České republice i na Slovensku na sociálních sítích, jako online kampaň, na vlastních médiích značky a také prostřednictvím billboardů po celé ČR a SR. Bude se dál rozvíjet a gradovat online i off-line.

Zdroj: MORA


Další články z rubriky

Miele mění pravidla hry: vaření venku i chytře

Miele mění pravidla hry: vaření venku i chytře

Pomalým krokem za tichem: Slow-travel a mindful hiking na Zlínsku a Luhačovicku

Pomalým krokem za tichem: Slow-travel a mindful hiking na Zlínsku a Luhačovicku

Emirates představuje nové služby, které usnadní cestování osobám se speciálními potřebami

Emirates představuje nové služby, které usnadní cestování osobám se speciálními potřebami

Skupina Mandarin Oriental byla jmenována nejlepší luxusní hotelovou značkou světa pro rok 2025

Skupina Mandarin Oriental byla jmenována nejlepší luxusní hotelovou značkou světa pro rok 2025

Livigno poprvé v historii hostí závod Světového poháru mužů v Super-G

Livigno poprvé v historii hostí závod Světového poháru mužů v Super-G