Magazín Elita

Czech Samurajs tým necelý měsíc před Dakarským startem

Czech Samurajs tým necelý měsíc před Dakarským startem

Czech Samurajs tým je součástí Dakaru Classic 2024. Přestože je jasné, že Ollie s Ondřejem zůstávají doma ze zdravotních důvodů pilota Toyoty. Neznamená to, že pro ně Dakar 2024 skončil. Naopak důležité přípravy finišují.

„Příprava na Dakar je celoroční záležitost, která všechny kolem týmu vytěžuje na maximum, a to i v případě, že už jsme odevzdali techniku na trajekt. Jsem manažerkou týmu Czech Samurajs, a to znamená obrovskou zodpovědnost za spoustu aktivit spojených s přípravami a samotnou soutěží. Mám na starosti veškerou komunikaci s pořadatelem, zajištění přihlášek, veškerou logistickou organizaci – zajištění letenek, ubytování, lodě, víz atd.). A to nejen pro posádku Bára Holická – Lucie Engová, ale i pro posádku doprovodného kamiónu a vozu fotografů," přibližuje situaci Olga.

A pokračuje: „Veškerá naše technika, tedy i závodní Citroën 2 CV, byla odeslána trajektem a bude pár dní kotvit v přístavu. My mezitím v České republice pracujeme na administrativě spojené nejen s vykládkou techniky, ale musíme zajistit například i to, kdo z týmu půjde vyzvednout techniku do přístavu. Většinou to je tak, že jedno auto může jít vyzvednout pouze jeden člověk. Zbytek týmu čeká u bran přístavu. Je důležité, zda všichni z týmu mají víza, zda má celý tým odeslané pasy pro letenky do Dakarského speciálu, jestli naši kluci z fotografického auta mají všechny potřebné doklady a takových malých úkonů, které jsou potřeba, mám na každý den mnoho. Dá se říct, že jsem teď před Vánocemi po uši zahrabaná v papírech a jediná sebemenší chyba by mohla znamenat, že nám zadrží techniku, nebo nám nepustí přes hranice někoho z týmu."

Ještě před Vánoci má Ollie Roučková také domluvenou schůzku s Lucií Engovou ohledně navigace, která je na Dakaru Classic velmi specifická. "Navigace je alfou a omegou, a s Ondřejem se budeme snažit samozřejmě předat co nejvíce informací, které se týkají hlavně Dakaru Classic. I Ondra bude na telefonu během celé soutěže, tak abychom holkám maximálně pomohli."

Ale jsou tady další nezbytné úkony a práce. „V neposlední řadě pak musím zajistit každodenní Dakarské zpravodajství, komunikaci s novináři, partnery a sponzory týmu. Takže samotné závodění je takovou třešničkou na dortu. Ráda bych řekla, že se nudíme, ale opak je pravdou. A to je jen dobře. I tohle je Dakar!“

Pavel Vydra

Foto: Archiv týmu

Fotogalerie
19113 19114

Další články z rubriky

Společná jízda s LEPAS: uživatelé spoluvytvářejí budoucnost inteligentního řízení

Společná jízda s LEPAS: uživatelé spoluvytvářejí budoucnost inteligentního řízení

Stylově a bezpečně: Pneumatiky.cz radí ženám, jak zvládnout sezónní přezouvání

Stylově a bezpečně: Pneumatiky.cz radí ženám, jak zvládnout sezónní přezouvání

Test ADAC vyhodnotil zimní obutí Goodyear už podruhé jako nejlepší pneumatiky dle kilometrového výkonu

Test ADAC vyhodnotil zimní obutí Goodyear už podruhé jako nejlepší pneumatiky dle kilometrového výkonu

Farizon SV se dostal do užšího výběru pro ocenění Mezinárodní dodávka roku

Farizon SV se dostal do užšího výběru pro ocenění Mezinárodní dodávka roku

KELLYS BICYCLES přináší do Česka nejlehčí plně výkonný e-bike systém na světě

KELLYS BICYCLES přináší do Česka nejlehčí plně výkonný e-bike systém na světě