Magazín Elita

V nové kampani představuje Miele ambasadory i silné prodejní argumenty

V nové kampani představuje Miele ambasadory i silné prodejní argumenty

Společnost Miele je osvědčenou stálicí na trhu, již roky vyrábí prémiové přístroje pro domácnost i profesionální provozy, představuje novou kampaň s názvem „Mám Miele“. Jejím cílem je ukázat, proč si zákazníci vybírají značku Miele a jaké jsou její hlavní benefity.

„Kampaň se zaměřuje na silné prodejní argumenty, které odlišují značku Miele od konkurence a které si s Miele zákazníci nejčastěji spojují. Mezi ně patří kvalita, moderní technologie i unikátní funkce přístrojů, udržitelnost v podobě testování přístrojů na životnost 20 let nebo špičková zákaznická péče a široká nabídka originálního příslušenství, říká Josef Jelínek,“ CEO Miele ČR a SR.

V rámci kampaně Mám Miele oslovila firma známé osobnosti, které jsou zároveň nadšenými uživatelkami a uživateli produktů Miele. Roli ambasadorů přijali šéfkuchař a podnikatel Zdeněk Pohlreich, nejmladší vítězka klání MasterChef Kristína Nemčková, lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká, herečka Jitka Schneiderová, modelka a influencerka Jitka Nováčková nebo moderátor Libor Bouček. Ti v kampani sdílejí své zkušenosti a důvody, proč mají právě Miele.

Tvářemi značky se však stávají i běžní uživatelé. Na sociálních sítích proběhla aktivační soutěž, ve které se zákazníci svěřovali s důvody, proč mít Miele. Vybraní ambasadoři z jejich řad pak doplní známé tváře. 

Motivy kampaně doprovázené hashtagem #MamMiele se objevují v online prostoru, na sociálních sítích, v printu i PR komunikaci.

Za kampaní „Mám Miele“ stojí fullservisová agentura KPA ONE.

www.miele.cz


Další články z rubriky

Heidi Janků i se zlomeným prstem na noze nazula podpatky

Heidi Janků i se zlomeným prstem na noze nazula podpatky

Holubí muž Igor Orozovič a jeho nadčasové album Když chlap svléká tmu

Holubí muž Igor Orozovič a jeho nadčasové album Když chlap svléká tmu

Tradičního běhu pořádaného Nadačním fondem AutTalk se zúčastnilo přes 200 běžců

Tradičního běhu pořádaného Nadačním fondem AutTalk se zúčastnilo přes 200 běžců

Nová komedie Petra Kolečka Kouzlo derby:  Jiří Langmajer skončil v nemocnici!

Nová komedie Petra Kolečka Kouzlo derby: Jiří Langmajer skončil v nemocnici!

Kniha Františka Novotného Setkání s Karlem Čapkem má hloubku, styl a poezii

Kniha Františka Novotného Setkání s Karlem Čapkem má hloubku, styl a poezii

Na zdraví