Magazín Elita

Česká Miss ESSENS pomáhá prodejem módních kousků charitativnímu online bazaru

Česká Miss ESSENS pomáhá prodejem módních kousků charitativnímu online bazaru

Výtěžek z novoročního charitativního bazaru České Miss ESSENS podpoří projekty Nadace Dagmar a Václava Havlových VIZE 97. Charitativní bazar České Miss ESSENS, který se kvůli pandemii koronaviru přesunul do virtuálního světa, proběhl v sobotu 9. 1. 2021.

„Zdraví je pro nás prioritou a respektujeme veškerá vládní nařízení. I s ohledem na ně, nebylo možné uskutečnit bazar v plánovaném rozsahu. Děkuji moc za účast všem známým tvářím, které se do akce zapojily a za podporu celému týmu České Miss ESSENS. V této době je víc než kdy jindy důležité, abychom stáli při sobě a pomáhali tam, kde je potřeba. O to se budeme snažit i v budoucnu,”říká ředitelka České Miss ESSENS Veronika Farářová.

Dražily se nejen vybrané kousky oděvů z šatníků Českých Miss, ale i dalších známých osobností. Ambasadorkou letošního ročníku České Miss ESSENS je Eliška Bučková a byla jednou z VIP osobností, které v přímém online přenosu přivítala ředitelka České Miss ESSENS Veronika Farářová. Eliška věnovala do prodeje dokonce i šaty od thajského návrháře, ve kterých zazářila na Miss Universe. „Jsem moc ráda, že se nakonec podařilo zorganizovat charitativní bazar Česká Miss ESSENS alespoň online, protože jsme jej chystali dlouho a bohužel se vždy něco zkomplikovalo kvůli momentální situaci. Myslím, že se nám to podařilo, milovníci módy si mohli udělat radost a dopřát si exkluzivní kousky známých osobností za zlomek původní ceny. A veškerý výtěžek půjde na Nadaci Vize 97, kde víme a máme jistotu v tom, že se finance použijí opravdu tam, kde jsou potřeba.,“ dodává Eliška Bučková.

Udělat radost sobě koupí stylového oblečení či doplňků, ale hlavně pomoci druhým, to je oč tu jde. Všem, kdo se podíleli a obohatili svůj šatník na charitativníu bazaru o módní kousky od známých osobností a přispěli tak na dobrou věc patří velké poděkování. Celkový výtěžek z bazaru České Miss ESSENS činí 105 tisíc korun a bude věnován Nadaci Dagmar a Václava Havlových VIZE 97. A že vonline charitativním bazaru České Miss ESSENS bylo možné získat krásné kousky oblečení. Od Jany Doleželové šaty z Miss Bora Bora, od Kate Matl její bundu z natáčení videoklipu. Karolína Kokešová nabídla boty z finále České Miss 2019, na bazaru se objevila i designová váza z ESSENS boudoir od Martiny Pištělákové, která je součástí pořadu Jak se staví sen. Česká Miss ESSENS dala do bazaru šaty od Ponerů, které vynesla Klára Vavrušková na finále České Miss 2019. V neposlední řadě herečka Barbora Mottlová nabídla brokátový kabátek, v němž ztvárnila roli vévodkyně Kate v čínském velkofilmu.

„Moc děkuji České Miss ESSENS za uspořádání charitativního bazaru pro dobrou věc. Věnovaná částka půjde na pomoc matkám samoživitelkám a týraným ženám, které potřebují podporu nejen v této složité době,“ říká Dagmar Havlová, předsedkyně Správní rady Nadace Dagmar a Václava Havlových VIZE 97.

Letošní charitativní bazar byl úspěšně zakončen a organizátor se do budoucna nebrání jeho opakování či dalším charitativním akcím. „Mám radost, že se v rámci charitativního bazaru vybralo krásných 105 tisíc korun. Celá tato částka bude věnována na Nadaci Dagmar a Václava Havlových VIZE 97. Už teď vymýšlíme další akce na podporu projektů paní Havlové,”doplnila za Českou Miss ESSENS, ředitelka Veronika Farářová.

Fotogalerie
13584 13585 13586

Další články z rubriky

Festival labutí ve sklárně Koulier

Festival labutí ve sklárně Koulier

Dobročinná globální akce Keller Williams - REDDAY Praha se bude konat v Klánovicích

Dobročinná globální akce Keller Williams - REDDAY Praha se bude konat v Klánovicích

Rumfest 2024 zve na degustace nejlepších rumů z celého světa

Rumfest 2024 zve na degustace nejlepších rumů z celého světa

Soutěž především pro ty, kteří často létají a občas něco zapomenou

Soutěž především pro ty, kteří často létají a občas něco zapomenou

Projekt Na kole jen s přilbou letos rozšíří komunikační kampaň směrem k rodinám

Projekt Na kole jen s přilbou letos rozšíří komunikační kampaň směrem k rodinám