Magazín Elita

„ŘEKNI TO PO SVÉM“ A ZÍSKEJ 100.000KČ

„ŘEKNI TO PO SVÉM“ A ZÍSKEJ 100.000KČ

Kreativní výzva pod názvem „Řekni to po svém“ oslovuje všechny mladé lidi, aby využili jim blízké moderní „reklamní“ formáty k oslovení veřejnosti a propagaci rovnocenné komunikace a soužití s lidmi s různým typem zdravotního postižení.  Mediální díla z oblasti grafiky, audio i videotvorby mohou od 1. dubna do 13. května vkládat do galerie na stránkách projektu www.chodicilide.cz, kde je bude moci shlédnout a ohodnotit „lajky“ široká veřejnost.

„V reklamě, a v sociální kampani především, je nejdůležitější dobrý nápad. Nejúspěšnější jsou tady díla, která dokáží zaujmout, pobavit, provokovat. Jedině tak dokážeme zapůsobit tak silně, aby lidé změnili svůj postoj a svoje chování,“ říká manažerka projektu chodicilide.cz Slávka Hocká. „Mnozí mladí lidé mají na svět svůj jasný názor, umí věci trefně formulovat a hravě si poradí s moderními formáty a technologiemi. My jim teď chceme dát šanci, ať se vyjádří po svém,“ dodává.

Výzva je určena především pro mladé lidi, jednotlivce i skupiny, bez ohledu na to, zda mají nebo nemají zkušenost s postižením. Ideální je pro studenty, kteří se chtějí vyjádřit, něco naučit a možná tak odstartovat svou budoucí kariéru. Pro odbornou porotu bude rozhodující především originalita nápadu a síla sdělení, významná bude i účinnost sdělení prověřená počtem „lajků“ v galerii. 

Kreativitě se meze nekladou. „Vymysli a navrhni billboard, inzerci, plakát, banner, TV spot, videoklip nebo třeba virál, který pomůže zbořit bariéry mezi námi!“ říká zadání. Každý týden po dobu trvání soutěže nominují členové odborné poroty 3 nejpůsobivější příspěvky do boje o odměnu 100 000 Kč. 

Výsledky výzvy se budou vyhlašovat v rámci Mezinárodní filmový festivalu v Karlových Varech – kromě odměny za nejlepší dílo, bude možné získat i několik cen poroty. Navíc se autoři nejúspěšnějších výtvorů stanou součástí týmu projektu chodicilide.cz a budou moci spolupracovat i na dalších aktivitách této sociální kampaně.

Výzva „Řekni to po svém“ je jednou z aktivit projektu chodicilide.cz, který už od roku 2011 usiluje o změnu postoje veřejnosti k lidem se zdravotním postižením. Více informací na www.chodicilide.cz
a www.facebook.com/chodicilide.cz.

Realizátorem projektu je Nadace Sirius. Cílem Nadace je pomáhat dětem, které neměly v životě štěstí. Nadace hledá systematická a účelná řešení problémů dětí s důrazem na jejich prevenci. Maximálně využívá české a mezinárodní zkušenosti a příklady dobré praxe, spolupracuje s předními odborníky. Za dobu svého působení od roku 2008 podpořila částkou téměř 170 miliónů korun řadu projektů zaměřených na ohrožené rodiny a děti. Více informací na www.nadacesirius.cz

Kampaň už tradičně prezentují sami mladí lidé s postižením, tentokrát je to Ondra, Lukáš a Veronika. 

 

Zdroj: TZ projektu chodicilide.cz 

Fotogalerie
5367

Další články z rubriky

BRNĚNSKÝ ZÁŽITKOVÝ VÍKEND PRO CELOU RODINU

BRNĚNSKÝ ZÁŽITKOVÝ VÍKEND PRO CELOU RODINU

VELETRHY GO & REGIONTOUR STARTUJÍ UŽ VE ČTVRTEK!

VELETRHY GO & REGIONTOUR STARTUJÍ UŽ VE ČTVRTEK!

CENY OBĚDŮ ROSTOU. POD 100 KORUN SE UŽ VE VELKÝCH MĚSTECH NENAJÍTE

CENY OBĚDŮ ROSTOU. POD 100 KORUN SE UŽ VE VELKÝCH MĚSTECH NENAJÍTE

GRÓNSKO SPATŘÍTE NA VÝSTAVĚ V NÁRODNÍM ZEMĚDĚLSKÉM MUZEA PRAHA

GRÓNSKO SPATŘÍTE NA VÝSTAVĚ V NÁRODNÍM ZEMĚDĚLSKÉM MUZEA PRAHA

BRNĚNSKÉ VÁNOČNÍ VELETRHY PLNÉ INSPIRACE JDOU DO FINÁLE!!!

BRNĚNSKÉ VÁNOČNÍ VELETRHY PLNÉ INSPIRACE JDOU DO FINÁLE!!!

BVV

Bageterie Boulevard