Magazín Elita

„ŘEKNI TO PO SVÉM“ A ZÍSKEJ 100.000KČ

„ŘEKNI TO PO SVÉM“ A ZÍSKEJ 100.000KČ

Kreativní výzva pod názvem „Řekni to po svém“ oslovuje všechny mladé lidi, aby využili jim blízké moderní „reklamní“ formáty k oslovení veřejnosti a propagaci rovnocenné komunikace a soužití s lidmi s různým typem zdravotního postižení.  Mediální díla z oblasti grafiky, audio i videotvorby mohou od 1. dubna do 13. května vkládat do galerie na stránkách projektu www.chodicilide.cz, kde je bude moci shlédnout a ohodnotit „lajky“ široká veřejnost.

„V reklamě, a v sociální kampani především, je nejdůležitější dobrý nápad. Nejúspěšnější jsou tady díla, která dokáží zaujmout, pobavit, provokovat. Jedině tak dokážeme zapůsobit tak silně, aby lidé změnili svůj postoj a svoje chování,“ říká manažerka projektu chodicilide.cz Slávka Hocká. „Mnozí mladí lidé mají na svět svůj jasný názor, umí věci trefně formulovat a hravě si poradí s moderními formáty a technologiemi. My jim teď chceme dát šanci, ať se vyjádří po svém,“ dodává.

Výzva je určena především pro mladé lidi, jednotlivce i skupiny, bez ohledu na to, zda mají nebo nemají zkušenost s postižením. Ideální je pro studenty, kteří se chtějí vyjádřit, něco naučit a možná tak odstartovat svou budoucí kariéru. Pro odbornou porotu bude rozhodující především originalita nápadu a síla sdělení, významná bude i účinnost sdělení prověřená počtem „lajků“ v galerii. 

Kreativitě se meze nekladou. „Vymysli a navrhni billboard, inzerci, plakát, banner, TV spot, videoklip nebo třeba virál, který pomůže zbořit bariéry mezi námi!“ říká zadání. Každý týden po dobu trvání soutěže nominují členové odborné poroty 3 nejpůsobivější příspěvky do boje o odměnu 100 000 Kč. 

Výsledky výzvy se budou vyhlašovat v rámci Mezinárodní filmový festivalu v Karlových Varech – kromě odměny za nejlepší dílo, bude možné získat i několik cen poroty. Navíc se autoři nejúspěšnějších výtvorů stanou součástí týmu projektu chodicilide.cz a budou moci spolupracovat i na dalších aktivitách této sociální kampaně.

Výzva „Řekni to po svém“ je jednou z aktivit projektu chodicilide.cz, který už od roku 2011 usiluje o změnu postoje veřejnosti k lidem se zdravotním postižením. Více informací na www.chodicilide.cz
a www.facebook.com/chodicilide.cz.

Realizátorem projektu je Nadace Sirius. Cílem Nadace je pomáhat dětem, které neměly v životě štěstí. Nadace hledá systematická a účelná řešení problémů dětí s důrazem na jejich prevenci. Maximálně využívá české a mezinárodní zkušenosti a příklady dobré praxe, spolupracuje s předními odborníky. Za dobu svého působení od roku 2008 podpořila částkou téměř 170 miliónů korun řadu projektů zaměřených na ohrožené rodiny a děti. Více informací na www.nadacesirius.cz

Kampaň už tradičně prezentují sami mladí lidé s postižením, tentokrát je to Ondra, Lukáš a Veronika. 

 

Zdroj: TZ projektu chodicilide.cz 

Fotogalerie
5367

Další články z rubriky

PRAŽSKÝ SMART ENERGY HACKATON ZNÁ SVÉHO VÍTĚZE

PRAŽSKÝ SMART ENERGY HACKATON ZNÁ SVÉHO VÍTĚZE

KALENDÁŘ CHRTI V NOUZI POMŮŽE SPOLKU, KTERÝ POMÁHÁ ZE VŠECH SIL

KALENDÁŘ CHRTI V NOUZI POMŮŽE SPOLKU, KTERÝ POMÁHÁ ZE VŠECH SIL

BOOM CHYTRÝCH DOMÁCNOSTÍ SE ZABYDLUJE I V ČECHÁCH. MRAMOR I VANY V PROSTORU, JSOU IN

BOOM CHYTRÝCH DOMÁCNOSTÍ SE ZABYDLUJE I V ČECHÁCH. MRAMOR I VANY V PROSTORU, JSOU IN

O DUŠIČKÁCH DUŠE ZEMŘELÝCH SESTUPUJÍ NA ZEM

O DUŠIČKÁCH DUŠE ZEMŘELÝCH SESTUPUJÍ NA ZEM

JIŽ TUTO SOBOTU: POZVÁNKA NA BIOJARMARK DNE

JIŽ TUTO SOBOTU: POZVÁNKA NA BIOJARMARK DNE