Magazín Elita

JAK VZNIKÁ KALENDÁŘ, KDE SE BOJUJE O ŠUNKU?

JAK VZNIKÁ KALENDÁŘ, KDE SE BOJUJE O ŠUNKU?

Správná firma dbá vždy v první řadě na to, aby měla spokojené klienty. Toho docílí nejen kvalitními službami a produkty, ale i správným přístupem a vztahem, který vůči svým klientům zvolí. Firma LE&CO již druhým rokem vytváří kalendář, který právě v rámci dobrých vztahů věnuje začátkem nového roku svým klientům a současně daruje sto tisíc korun na charitativní účely.

Kalendář je plný nápaditých fotografií, na kterých letos figurují Jitka Čvančarová, Martin Dejdar a David Svoboda.

Má-li být kalendář úspěšný, musí být každá fotka jedinečná, musí mít nápad a v celku musí jít o poutavý příběh, kdy bude každý končící měsíc vzbuzovat nedočkavost, aby už ten následující dal rozvinout dramatickému ději příběhu. Velmi zajímavá jsou i prostředí, která si pro focení Jaroslav Urban, fotograf kalendáře a autor uměleckého konceptu vybral. První fotografie se fotila ve výrobní hale firmy LE&CO, druhá na odlehlém parkovišti, kde již čekal nastartovaný vrtulník, fotilo se na dálnici, ale i v teple domova, kde spolu na poslední fotografii laškují ozbrojená Jitka Čvančarová s Davidem Svobodou. Některé fotografie v kalendáři jsou inspirované známými scénami z amerických filmů jako Mission: Impossible nebo Mr. & Mrs. Smith.

Při focení zažívali všichni spoustu dramatických momentů. Po hlavě se pouštěli do akrobatických čísel, prali se, stříleli po sobě, pobíhali pod vzlétávajícím vrtulníkem, jezdili v rychlých sportovních vozech. Vše proto, aby fotografie vypadaly realisticky, akčně a aby bylo patrné, že postavy z kalendáře jsou ochotné nasadit své životy pro splnění mise – ukrást šunku LE&CO. Pokud nebylo z bezpečnostních důvodů možné fotit akci přímo, použil se green screen a výsledná fotografie pak byla dotvořena v počítači.

Většinou se kradou věci jako šperky, drahé kameny, peníze - prostě prestižní, ceněné a jedinečné věci. Inu, vlastně se není čemu divit, že se v kalendáři krade právě šunka LE&CO.

Fotogalerie
3926 3927

Další články z rubriky

MONIKA ABSOLONOVÁ SVÝM CHLAPŮM RÁDA NAKUPUJU PĚKNÉ VĚCI

MONIKA ABSOLONOVÁ SVÝM CHLAPŮM RÁDA NAKUPUJU PĚKNÉ VĚCI

PAN BRAMBORA MARKÉTY HRUBEŠOVÉ DOSTAL PĚKNOU DÁVKU KAKAA

PAN BRAMBORA MARKÉTY HRUBEŠOVÉ DOSTAL PĚKNOU DÁVKU KAKAA

PREMIÉRA SE BLÍŽÍ, ALE NEÚPROSNÝ REŽISÉR STÁLE NĚCO VYLEPŠUJE

PREMIÉRA SE BLÍŽÍ, ALE NEÚPROSNÝ REŽISÉR STÁLE NĚCO VYLEPŠUJE

MUŽ ROKU MATYÁŠ HLOŽEK PŘEVZAL TOYOTU, KOHO V NÍ BUDE VOZIT, KDYŽ JE BEZ PŘÍTELKYNĚ…

MUŽ ROKU MATYÁŠ HLOŽEK PŘEVZAL TOYOTU, KOHO V NÍ BUDE VOZIT, KDYŽ JE BEZ PŘÍTELKYNĚ…

NEJSKVĚLEJŠÍ DEN PRO MILOVNÍKY PSŮ BYL V LUŽINÁCH

NEJSKVĚLEJŠÍ DEN PRO MILOVNÍKY PSŮ BYL V LUŽINÁCH