Magazín Elita

KDYŽ TÁTOVÉ NAKUPUJÍ

KDYŽ TÁTOVÉ NAKUPUJÍ

Každý táta se rád vrací do dětských let. Tak už to v životě chlapů bývá, že tátové mají větší tendence kupovat i holčičkám klučičí hračky, se kterými si chtějí sami hrát. Před obchodem LEGO jsme „odchytili“ dva známé taťky: Braňa Poláka a Davida Radila, kteří úspěšně nastartovali Agenturu HITCH.

HITCH se opírá o práci skutečných odborníků, jejichž výběr je limitován především  zkušenostmi, vzděláním, respektive odborností, ale hlavně také uměním komunikovat a pracovat s lidmi, což každý neumí. Zeptali jsme se jich, proč právě nakupují v obchodě LEGO?

„Je to stejné jako filosofie našeho podnikání, spolupracujeme a opíráme se především o odborníky a totéž chceme i pro naše děti, nezávadné a kvalitní hračky“, říká David Radil. Braňo Polák potutelně dodává: „Jsme přeci hráči na trhu, tak chceme to nejlepší“, ale to už je patrné, že si z nás tak trochu utahuje. No prostě táta na nákupu…

Foto, text: Lenka Žáčková

Fotogalerie
2300 2301 2302 2303

Další články z rubriky

POSLEDNÍ DNY BRUSLENÍ V PRAŽSKÉM EUROPARKU

POSLEDNÍ DNY BRUSLENÍ V PRAŽSKÉM EUROPARKU

PAVEL ZEDNÍČEK V ZÁPLAVĚ BUBLINEK S ANDREOU VEREŠOVOU!

PAVEL ZEDNÍČEK V ZÁPLAVĚ BUBLINEK S ANDREOU VEREŠOVOU!

JOŽO RÁŽ PŘEŽIL POLIBEK SMRTI

JOŽO RÁŽ PŘEŽIL POLIBEK SMRTI

V PLESOVÉM ÚSTÍ NAD LABEM JAKO VE VEGAS!

V PLESOVÉM ÚSTÍ NAD LABEM JAKO VE VEGAS!

KDO SI ODNESL ZAJÍMAVOU VĚŠTBU ZE KŘTU KNIHY ZNÁMÉ KARTÁŘKY?

KDO SI ODNESL ZAJÍMAVOU VĚŠTBU ZE KŘTU KNIHY ZNÁMÉ KARTÁŘKY?