Magazín Elita

PEVNÉ A ŠTÍHLÉ TĚLO NEJEN V LÉTĚ

PEVNÉ A ŠTÍHLÉ TĚLO NEJEN V LÉTĚ

Zhubnout do plavek, vkročit do jarních a letních dnů s optimálními tělesnými proporcemi - každoroční přání mnoha žen i mužů. Určitě je zbytečné propadat panice a uchylovat se k radikálním dietám či podobným, organizmu neprospívajícím, řešením. Ještě je čas vylepšit tělo rozumně, bez bolestivých invazivních zásahů. Obzvláště pokud potřebujete upravit váhu jen o pár kilogramů, účinně zeštíhlit a zpevnit problematické partie. 

Chce to promyšlenou změnu životosprávy, životního stylu. Jen tato cesta přináší dlouhodobý efekt a výhradně pozitivní vedlejší účinky, především celkové zlepšení fyzické i psychické kondice,“ zdůrazňuje zkušená výživová poradkyně Monika Divišová, která spolu se svým týmem v centru zdravého hubnutí Wellnessia aplikuje přirozený a přitom velmi efektivní program tvarování postavy.

Obracejí se na nás ženy, které jsou štíhlé, jen boky jsou širší, než by si přály nebo muži, kterým se s přibývajícím věkem objevuje bříško i přesto, že zbytek postavy vypadá hubeně, lidé nespokojení s ochabujícím tělem bez vitality... Společně sestavíme individuální plán tak, aby vyhovoval a dával smysl. Například když někdo chodí pravidelně cvičit, a přesto se stále nemůže zbavit bříška, zaměříme se především na výživu a její kombinaci s pohybem, tedy kdy a co jíst a pít. Naše práce probíhá v několika fázích - čištění těla a jeho výživa, intenzivní změna návyků a jejich dlouhodobé udržení. Na osobních konzultacích se kromě vážení a měření konkrétně učíme, jakou stravu si vybírat, jak si sestavit jídelníček z kalorického i nutričního pohledu, jak dodržovat pohybový režim, pitný režim, které potraviny nahradit jinými, jak vařit, aby nám jídlo chutnalo a současně nebylo příliš kalorické. Řešíme večerní jídlo, přejídání se, ujídání mezi hlavními jídly, co vařit pro děti, biopotraviny, oslavy, chuť na sladké... Zásadní totiž je mít svoje chutě pod kontrolou a přitom se netrápit hlady“ dodává Monika Divišová.

Na seznamu „nežádoucích“ potravin se určitě ocitnou: smažená, jídla (řízek, květák, sýr, hranolky atd.), konzervy, bílý cukr a vše, co jej obsahuje, uzeniny (hlavně salámy, párky, klobásy a nekvalitní šunky), alkohol. Naopak vítaným obohacením je zelenina, vláknina (celozrnné produkty), správné tuky (Omega 3 mastné kyseliny – ryby, lněné semínko) a vhodné potravinové doplňky.

Změny v jídelníčku, kdy jídla plná prázdných kalorií nahradí zdravé, avšak neméně chutné varianty, a důsledné dodržování nových stravovacích návyků zaručeně přinesou požadovaný efekt. A navíc i bonus – spokojenost s vlastním tělem při pohledu do zrcadla. A to nejen v létě!

 

Zdroj: 2media.cz, s.r.o.


Další články z rubriky

KOREJCI ZBOŽŇUJÍ ĎÁBELSKÉHO MEFISTA!

KOREJCI ZBOŽŇUJÍ ĎÁBELSKÉHO MEFISTA!

VE ŠVANDOVĚ DIVADLE UŽ BALÍ KUFRY. HRÁT BUDOU VE SPOJENÝCH STÁTECH

VE ŠVANDOVĚ DIVADLE UŽ BALÍ KUFRY. HRÁT BUDOU VE SPOJENÝCH STÁTECH

MARTIN PÍSAŘÍK SE VYDAL NA BLÍZKÝ VÝCHOD

MARTIN PÍSAŘÍK SE VYDAL NA BLÍZKÝ VÝCHOD

CO SVEDLO DOHROMADY MARTINA PÍSAŘÍKA A DAKARSKOU ZÁVODNICI OLGU ROUČKOVOU?

CO SVEDLO DOHROMADY MARTINA PÍSAŘÍKA A DAKARSKOU ZÁVODNICI OLGU ROUČKOVOU?

DRUHÉ NAROZENINY LODĚ CAPTAIN MORGAN BYLA JEDNA VELKÁ SHOW

DRUHÉ NAROZENINY LODĚ CAPTAIN MORGAN BYLA JEDNA VELKÁ SHOW

ALFONS MUCHA - SLOVANSKÁ EPOPEJ