Magazín Elita

PÍSEŇ "AT FENWAY" BRIANA EVANSE HITEM BASEBALOVÉHO TÝMU JIMA RICE

PÍSEŇ

New York 23. ledna (PROTEXT/PRNewswire) - Jim Rice, legenda basebolového týmu Red Sox, propaguje píseň At Fenway od Briana Evanse. Nová píseň "At Fenway," známého big bandového zpěváka Briana Evanse se stala hitem basebalového týmu Red Sox Nation.

V pondělí začíná nová komerční televize Best Buy TV své celoplošné vysílání. V reklamě na tuto televizi vystupuje superstar basebalového týmu Boston Red Sox, Jim Rice a Evans, který tuto píseň napsal a nazpíval.

V pondělí začíná nová komerční televize Best Buy TV své celoplošné vysílání. V reklamě na tuto televizi vystupuje superstar basebalového týmu Boston Red Sox, Jim Rice a Evans, který tuto píseň napsal a nazpíval. Producentem písně je držitel ceny Grammy, Narada Michael Walden. Reklamu můžete shlédnout na webové stránce http://www.youtube.com/watch?v=0Rlp0a2qSo8.

V sobotu 28. ledna vystoupí Evans v Midemu, na mezinárodní hudební konferenci. Více informací o tomto vystoupení najdete na webové stránce http://www.midemfestival.com/brian-evans/.

Evans napsal tuto píseň jako ocenění pro park Fenway Park v Bostonu, který je domácím hřištěm týmu The Boston Red Sox. Píseň najdete také na jeho debutovém albu, jehož producentem je Walden. Poslechnout si ji můžete na webové stránce http://www.cdbaby.com/cd/brianevans a na Evansově webové stránce http://www.brianevans.com. Jeho Facebook profil najdete na http://www.facebook.com/croonerman.

Tato píseň, která se poprvé objevila v listopadu loňského roku během fotbalové sezóny, se stala třetím nejprodávanějším singlem na portálu Amazon.com. Napsali o ní také periodika Entertainment Weekly, Readers Digest, Sports Illustrated, Baseball Weekly, USA Today a stále se těší obrovské popularitě.

"Jsme všichni ohromeni tím, jak velký úspěch tato píseň dosáhla," říká Evans. "Jsem velmi rád, že tak hodně lidí má v oblibě Fenway Park stejně jako já. Opravdu pro mě hodně znamená," řekl Evans.

Zdroj: Brian Evans Music Group

(Fotografie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120118/NE37730 )


Další články z rubriky

Petr Sepeši, ten kluk, co krev měl dravou...

Petr Sepeši, ten kluk, co krev měl dravou...

Jožka Šmukař má brněnské veletrhy rád

Jožka Šmukař má brněnské veletrhy rád

 

Motorkáři podpoří Nedoklubko!  Harley-Davidson Praha pro Nedoklubko Challenge letos již po šesté

Motorkáři podpoří Nedoklubko! Harley-Davidson Praha pro Nedoklubko Challenge letos již po šesté

Psí den s Prahou 13 si vybudoval své nezastupitelné postavení

Psí den s Prahou 13 si vybudoval své nezastupitelné postavení

Chceme, aby bylo jasné, že náš Žár stále trvá, říká Karel Šůcha

Chceme, aby bylo jasné, že náš Žár stále trvá, říká Karel Šůcha

Na vlně audioknih