Magazín Elita

NOVÁ SLUŽBA 999.CZ - UŽITEČNÁ PODPORA PRO E-SHOPY

NOVÁ SLUŽBA 999.CZ - UŽITEČNÁ PODPORA PRO E-SHOPY

Praha 1. srpna (PROTEXT) - Na trhu se objevila nová služba zaměřená na podporu českých e-shopů, které chtějí prorazit v silné konkurenci a nemají dostatek prostředků najímat si drahé agentury. Jmenuje se 999.cz a její hlavní náplní je vzdělávání, sdílení znalostí, mediální podpora, slevy a další výhody pro klienty.

Za vznikem této služby stojí tři silné značky: Dobrý web, ACOMWARE a Heureka.cz. E-shopy, které se registrují a využijí služby 999.cz, získají přístup do centra informací o e-commerce, telefonickou a e-mailovou podporu špičkových odborníků k problematice online obchodování a internetového marketingu, nebo třeba možnost zúčastnit se klasických i online školení či workshopů s výraznými osobnostmi v oboru. Projekt 999.cz je zaměřen především na malé a střední e-shopy, kterým má poskytovat zázemí a podporu pro jejich rozvoj a udržení konkurenceschopnosti.

Služba 999.cz vznikla s přispěním tří firem - ACOMWARE, Dobrý web a Heureka.cz. Do projektu se mohou zapojit i noví partneři, kteří získají kromě podpory brandu také možnosti další propagace, např. na webových stránkách 999.cz, formou pravidelných newsletterů, prostřednictvím online PR, na workshopech pořádaných 999.cz a podobně.

"Jsme rádi, že se nám společně s partnery podařilo připravit projekt, který opět umožní posunout kvalitu českých e-shopů. Služba 999.cz členům za velmi přijatelných podmínek poskytne kvalitní poradenství, znalosti a spoustu zajímavých výhod,“ říká Luboš Plotěný, ředitel poradenské agentury Dobrý web.

Co obsahují jednotlivé pilíře 999.cz:

1. Vzdělávání - zapojené e-shopy budou mít možnost naučit se novým dovednostem užitečným pro jejich následný rozvoj, a to pomocí offline i online školení a dalšího poskytování aktuálních informací z oboru.

2. Sdílení znalostí - členové budou mít přístup k rozsáhlé znalostní databázi, propojené s video a textovými manuály. Dále získají telefonickou a e-mailovou podporou. Samozřejmou součástí budou pravidelné newslettery a denní zpravodajství.

3. Mediální podpora - e-shopy budou mít možnost získat propagaci napříč českým internetem, spolupráci s anketou ShopRoku, mediální podporu společností Internet Info a Heureka.cz. Mohou se zapojit do případových studií, či diskuzí s odborníky z oboru.

4. Výhody pro klienty - součástí 999.cz jsou mimo jiné zvýhodněné ceny u partnerských firem, například nižší ceny za služby výkonnostní reklamy, za logistiku, transakce nebo slevy na různé aplikace.

Dobrý web (http://www.dobryweb.cz) je konzultační a poradenská agentura, která pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Pravidelně pořádá školení a semináře, vytváří odborné analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.

Heureka.cz (http://www.heureka.cz) je nezávislý nákupní rádce, který patří do rodiny webů společností Miton a Allegro Group. Web byl spuštěn v říjnu 2007 a jeho návštěvnost se pohybuje kolem 1,397.000 (1) RU měsíčně. Na jednom místě porovnává zboží z více než 11 000 internetových obchodů. Na webu Heureka.cz naleznou nakupující recenze, zkušenosti a hodnocení ostatních uživatelů. Heureka.cz každoročně pořádá ankety ShopRoku, ve které oceňuje dlouhodobě spolehlivé e-shopy, a ProduktRoku, díky níž oceňuje nejpopulárnější produkty roku.

Zdroj: http://www.iinfo.cz


Další články z rubriky

TOUHA PROZÁŘIT I DUŠE CHRTŮ V NOUZI

TOUHA PROZÁŘIT I DUŠE CHRTŮ V NOUZI

PRAŽSKÝ SMART ENERGY HACKATON ZNÁ SVÉHO VÍTĚZE

PRAŽSKÝ SMART ENERGY HACKATON ZNÁ SVÉHO VÍTĚZE

KALENDÁŘ CHRTI V NOUZI POMŮŽE SPOLKU, KTERÝ POMÁHÁ ZE VŠECH SIL

KALENDÁŘ CHRTI V NOUZI POMŮŽE SPOLKU, KTERÝ POMÁHÁ ZE VŠECH SIL

BOOM CHYTRÝCH DOMÁCNOSTÍ SE ZABYDLUJE I V ČECHÁCH. MRAMOR I VANY V PROSTORU, JSOU IN

BOOM CHYTRÝCH DOMÁCNOSTÍ SE ZABYDLUJE I V ČECHÁCH. MRAMOR I VANY V PROSTORU, JSOU IN

O DUŠIČKÁCH DUŠE ZEMŘELÝCH SESTUPUJÍ NA ZEM

O DUŠIČKÁCH DUŠE ZEMŘELÝCH SESTUPUJÍ NA ZEM