Magazín Elita

SEZNAM.CZ JE NYNÍ VLASTNÍKEM STREAM.CZ

SEZNAM.CZ JE NYNÍ VLASTNÍKEM STREAM.CZ

Česká portálová jednička Seznam.cz je nově 100% vlastníkem internetové televize Stream.cz. Miloš Petana (jednatel a 50% vlastník Global Inspiration, která provozuje Stream.cz) se dohodl na podmínkách převodu svého vlastnického podílu na Seznam.cz.

Když jsme před třemi lety do v té době unikátního projektu Stream vstupovali, jako 50% vlastníci, věřili jsme, že se nám společně povede z něj udělat na českém internetu pojem. To, že jsme se nyní stali 100% vlastníkem Streamu, nám do budoucna otevírá možnosti více integrovat videoobsah do našich služeb a dále tento formát rozvíjet. Chtěl bych touto cestou také poděkovat Miloši Petanovi za nápady, energii a zkušenosti, které vložil do našeho společného projektu. Rozhodně bychom i do budoucna rádi využili jeho schopností a kontaktů ve prospěch Streamu,“ uvedl Pavel Zima, místopředseda představenstva a generální ředitel Seznam.cz.

Také díky spojení se Seznamem se Stream stal pátým nejnavštěvovanějším českým serverem. Což se stalo po čtyřech letech jeho existence! Toto žádný jiný projekt v posledních letech nedokázal. Dostali jsme se do extraligy českého internetu. Jsem rád, že koncept, který jsme se spolupracovníky vytvořili, je životaschopný a lidé ho přijímají. Rád bych současně všem svým kolegům za předešlou spolupráci upřímně poděkoval. O dalším rozvoji videoprostředí mám možná mírně odlišné představy, ty svoje bych rád v příštích letech rozvíjel v jiném než jen v českém kontextu,“ uvedl k prodeji 50% podílu Miloš Petana, jednatel společnosti Global Inspiration.

Podpisem smlouvy došlo k tomu, že Global Inspiration, s.r.o., firma, která provozuje Stream.cz, je stoprocentně vlastněna společností Seznam.cz. Pro běžné uživatele se nejedná o změnu, kterou navenek poznají. I nadále na internetové televizi Stream.cz budou moci najít videa a pořady, na které jsou zvyklí.

Seznam.cz nyní pracuje na integraci Stream.cz do své organizační struktury. V nejbližší době dojde také k personálnímu propojení obou firem. Do budoucna je možné očekávat i další inovace pro videoobsah jako takový. Cílem je, aby použití internetových videí v budoucnu co nejvíce odpovídalo požadavkům nejen běžných uživatelů, ale rozvíjelo se i jako platforma pro prodej reklamy.

Irena Zatloukalová, tisková mluvčí


Další články z rubriky

PREMIÉRA SE BLÍŽÍ, ALE NEÚPROSNÝ REŽISÉR STÁLE NĚCO VYLEPŠUJE

PREMIÉRA SE BLÍŽÍ, ALE NEÚPROSNÝ REŽISÉR STÁLE NĚCO VYLEPŠUJE

MUŽ ROKU MATYÁŠ HLOŽEK PŘEVZAL TOYOTU, KOHO V NÍ BUDE VOZIT, KDYŽ JE BEZ PŘÍTELKYNĚ…

MUŽ ROKU MATYÁŠ HLOŽEK PŘEVZAL TOYOTU, KOHO V NÍ BUDE VOZIT, KDYŽ JE BEZ PŘÍTELKYNĚ…

NEJSKVĚLEJŠÍ DEN PRO MILOVNÍKY PSŮ BYL V LUŽINÁCH

NEJSKVĚLEJŠÍ DEN PRO MILOVNÍKY PSŮ BYL V LUŽINÁCH

OPRAVDU SE ODEHRÁL ÚNOS MÍŠI DOLINOVÉ ZA BÍLÉHO DNE?

OPRAVDU SE ODEHRÁL ÚNOS MÍŠI DOLINOVÉ ZA BÍLÉHO DNE?

MODEL JAN HAVLOVIC SE CHYSTÁ DO CHOMOUTU

MODEL JAN HAVLOVIC SE CHYSTÁ DO CHOMOUTU