Magazín Elita

SPOTŘEBITELSKÉ SOUTĚŽE NA FACEBOOKU A LEGÁLNĚ

Praha 4. února (PROTEXT) - Spotřebitelské soutěže jsou na Facebooku velmi přísně regulovány. Některé z firem už dokonce přišly o nemalé finanční částky investované do reklamních kampaní navázaných na nezvládnuté pořádání soutěží na Facebooku.

Pravidla Facebooku soutěžní aktivity velmi přísně regulují. Řešením je facebooková aplikace s názvem Soutěž.me. S přihlédnutím ke všem omezením, která Facebook na pořádání spotřebitelských soutěží klade, umožňuje uspořádat spotřebitelskou soutěž dle pravidel a zároveň oslovit tisíce uživatelů. Aplikaci vyvinul nezávislý subjekt.

Splňuje tak důležitou podmínku Facebooku.

Pro zveřejnění soutěže je důležité kontaktovat tým aplikace Soutěž.me. V současné době umožňuje oslovit více než 25000 uživatelů, a tento počet se trvale zvyšuje. Na novou soutěž aplikace upozorní každého uživatele direct mailem, a má zabudované funkce pro virální sdílení mezi přáteli i na vlastním profilu uživatelů. K soutěži je možné připojit také PR článek včetně obrázků, videa nebo www odkazu.

Výsledky a vyhodnocení soutěže jsou dodány po jejím ukončení.

Foxo


Další články z rubriky

PAVEL ZEDNÍČEK V ZÁPLAVĚ BUBLINEK S ANDREOU VEREŠOVOU!

PAVEL ZEDNÍČEK V ZÁPLAVĚ BUBLINEK S ANDREOU VEREŠOVOU!

JOŽO RÁŽ PŘEŽIL POLIBEK SMRTI

JOŽO RÁŽ PŘEŽIL POLIBEK SMRTI

V PLESOVÉM ÚSTÍ NAD LABEM JAKO VE VEGAS!

V PLESOVÉM ÚSTÍ NAD LABEM JAKO VE VEGAS!

KDO SI ODNESL ZAJÍMAVOU VĚŠTBU ZE KŘTU KNIHY ZNÁMÉ KARTÁŘKY?

KDO SI ODNESL ZAJÍMAVOU VĚŠTBU ZE KŘTU KNIHY ZNÁMÉ KARTÁŘKY?

3 V 1 NARAZILY NA CITLIVÉ TÉMA

3 V 1 NARAZILY NA CITLIVÉ TÉMA